Au mai ramas putine momente pina la startul oficial al Raliului Moldovei -Bacau, editia aniversara cu numarul 10. S-a definitivat si lista de participare , sunt 58 de echipaje la start.
Din pacate in acest final de Campionat National de Raliuri sunt destule absente la start , iar Cupa Dacia nu face exceptie.
Din diverse motive (financiare sau epidemiologice ) lipsesc cateva echipaje care au avut evolutii interesante pe parcursul acestui an competitional , dar reapar in curse echipaje adepte ale stilul gentlemen driver-single race.
Primele locuri din Clasamentul General -Raul Badiu/Rares Fetean si Cristi Sugar /Vlad Colceriu sunt prezente si anunta o lupta pasionanta pe macadamul bacauan.

Pentru pozitia a III-a a podiumului national va fi de asemenea o lupta extrem de stransa . In absenta lui Dragos Popa , ramas acasa pe considerente bugetare , echipajele Dan Albut /Cristian George Bala si Mihai Dumitrescu/Bogdan Nitescu vor incerca sa mearga cat mai exact,sa castige timp si puncte pentru a “sufla” bronzul in ultima etapa.
Va fi de urmarit si evolutia echipajelor Florian Popescu/Ciprian Solomon si Victor Supuran/Mihai Supuran care pot acumula puncte de prestigiu pentru clasamentul general , dar mai ales ar putea scoate familia Supuran campioni la categoria debutanti (aflati in lupta cu M.Dumitrescu/B,Nitescu-locul 1 la debutanti Cupa Dacia) .
O prezenta interesanta este echipajul Lucian Sauciuc/Gelu Lionte pilotul fiind un obisnuit al Cupei Dacia in anii precedenti si un adept al curselor de tip- single one race.

Mentiuni speciale merita echipajele Cristi Sugar/Vlad Colceriu , Dan Albut/Cristian George Bala si Victor Supuran/Mihai Supuran participanti la toate cele 6 etape ale actualului sezon competitional.
Asa cum ne-a obisnuit de-a lungul intregului campionat cunoscutul pilot George Grigorescu, promotorul Cupei Dacia nu supervizeaza de pe margine desfasurarea cupei monomarca, ci urca la volanul unui Sandero 0,9 Tce pentru rolul de forlighter al cursei. In dreapta sa se va afla din nou , ca si la Raliul Clujului , fiica sa Patricia Grigorescu , revenita in motor sport ca si co-pilot.

La Bacau nu punem punct , e doar un punct si virgula pentru a separa sezonul care se incheie de sezonul ce va urma in Cupa Dacia 2021, intr-un an competitional cu modificari importante in folosul spectacolului si al automobilismului romanesc.
Cupa DACIA 2020 are ca parteneri Dacia Finance – servicii de leasing, Viarom – construcții drumuri, Mival Class și Happy Credit. Parteneri tehnici sunt GT2i – marcă de produse echipamente protecție sport auto. Pentru al treilea sezon consecutiv, furnizorul anvelopelor de competiție pentru Cupa DACIA este Hankook prin Bucur Tuning. Partener media este Radio România Actualități, care după fiecare raliu le oferă ocazia piloților și copiloților care aleargă românește să își împărtășească direct din studio experiențele din mașina de curse, în cadrul emisiunii “Între Prieteni”.
Mai multe informații despre evoluția echipajelor și noutățile competiției monomarcă puteți găsi pe site-ul www.cupadacia.ro, pe pagina facebook Cupa Dacia și pe contul de instagram @cupadacia.